Sångworkshop för diakoner/diakonissor och körer

bilda_sångworkshop
Studieförbundet Bilda Sydväst, Ortodox bildning och kultur, anordnar en sångworkshop för kyrkliga körledare och kördeltagare.

Datum & plats: Söndag 28 augusti 2016, kl. 13:00-18:00, i S:t Gabriel Syrisk Ortodoxa Kyrka i Västra Frölunda, Göteborg.

Här får man möjlighet att lära sig sång- och röstteknik och andra nyttiga metoder vad gäller körsång. Karin Eklundh är utbildad kördirigent och sångpedagog vid Kungliga Musikhögskolan i Stockholm, är ofta anlitad som pedagog/föreläsare samt arbetar med Bildas körverksamhetsutveckling.

Det är kostnadsfritt för körledare och kördeltagare som har verksamhet med Bilda och vi bjuder på förtäring. För frågor om anmälan och reseersättning kan du kontakta Canet Hanna enligt nedan.

Varmt Välkommen!

Telefon: 031-730 35 18(även mobil)
SMS 0769 48 22 33
canet.hanna@bilda.nu